Tuesday, July 9, 2013

Kematian Pembunuhan Cinta

Jika kematian yang dijanjikan mahukah kau menjadi kekasih..??
Cinta sememangnya tidak segalanya indah , ada ketakutan yang menyelubungi, jika anda menyatakan cinta yang akhirnya pasti mati....


Lehernya  dipotong potong, ditorehnya di segala  anggota badan, usus ditarik dan dikeluarkan,
segala isi perut kelihatan seperti tali tali yang sedang ditarik , darah yang terlalu banyak mengalir.
Mangsa ke 5 dalam minggu ini, seorang detektif menyiasat tentang kes pembunuhan yang sedang mengemparkan dunia. 

Sedang pihak polis dan segala bagai menyiasat tentang kes pembunuhan yang amat kejam , tidak berperikemanusiaan terdapat seorang yang sedang meneruskan pencarian mangsa keenam.



Lagak dan gayanya, memang bukan seperti pembunuh, jelas ketampanan diwajahnya, gaya sopan santun dan perilaku yang mulia memang tiada siapa yang mampu menuduhnya sebagai seorang pembunuh.
Terlihat seorang gadis rupawan dari jauh, memandangnya saja membuatkan hati terus tidak keruan. Ingin menjadikanya kekasih, pergi melangkah dan semakin menghampiri.

Gadis itu melihat, dan merenung seketika ke arah sang jejaka. Dengan ayat yang cukup menawan hati, berkenal kenalan sang gadis, sehingga hati mampu terjatuh dan tergugat, cinta memang mampu membuatkan seseorang menjadi gila dan melebihi segalanya, hati dan otak tidak lagi berfungsi untuk memikirkan apa seterusnya terjadi



Menjadi semakin romantik bila, setiap hari diambil berat, bertanyakan perihal kesihatan, hampir setiap hari gadis itu mendapat chocolate yang cantik, mendapat hadiah yang menarik. Sehingga gadis tersebut merasaan dirinya terlalu bahagia dengan cinta dan indah seperti dibuai mimpi dan angan angan yang tak sudah.

Berlalu hari dan waktu, sehingga suatu perjumpaan makan malam, di waktu malam, di malam hari. Di sebuah restoran tersembunyi dan tidak ramai orang namun besar dan amat terkenal buat orang yang berduit dan terlalu kaya.

Tetapi apakah sangkaan sang gadis pada malam dia akan dibunuh, namun sudah terlambat. Janji ditepati, datangnya seperti yang dikatakan.



Dimeja makkan itu kelihatan pisau pisau yang menarik, tajam dan berkilauan. Makan malam diteruskan sehingga tamat. Sebuah melodi indah berkumandang oleh sang pemain piano yang berada di situ. Alunan musik yang sedap didengari ,sesuai untuk kematian sebentar lagi.

Jantung mula berdegup kencang, semakin pantas, tanpa henti, keluar daripada tempat makan malam, menuju ke kenderaan di belakang, jalan yang gelap dan tiada lampu.
Sang gadis tiada persoalan, kkerana bahagia dengan layanan yang diberikan...



dan saat sang gadis dipeluk....

 SATu tikaman yang pantas terus hinggap di belakang sang gadis!! Gadis itu terpinga pinga menahan kesakitan yang amat, dan semakin sakit. Gadis itu kemudian menitiskan air mata, tanpa berlengah sang pembunuh terus menikam di bahagian hadapan gadis, tanpa rasa belas kasihan ditikam lagi dan lagi, 
tidak cukup dengan itu, pembunuh itu kemudian mengcungkil sebelah mata gadis itu dengan pisau lalu membuangnya, membuat torehan di muka gadis tersebut dan mencacatkan rupanya yang manis, tidak cukup lagi dengan itu tangan si gadis dipotong , jari jemari si gadis dikerat kerat..

Belum cukup puas!! Pembunuh terus menikam di bahagian jantung, memotong kulit dada gadis itu dan mengeluarkan jantung...


menamatkan riwayat hidup seorang gadis yang memberikan harapan pada cinta..
pembunuh berlalu, tanpa meninggalkan kesan sedikit pun sebagai bukti.
dan meninggalkan nota terakhir, di setiap pembunuhan..

5 pembunuhan sebelum ini telah dilengkapkan, mangsa terakhir pembunuh, di notanya tertulis

'Kematian Pembunuhan Cinta'

yang membuatkan pihak polis dan semua detektif semakin membuat banyak siasatan dan menjadikan 1 dunia semakin dalam ketakutan..

Sehingga sekarang pembunuh belum dapat dikenal pasti, yang pasti,
Cinta amat menakutkan.. dan
tiada kesan yang dapat dijejaki...

akhirnya yang pasti kematian yang tidak diduga menjadi misteri..


aku melangkah pergi dalam persoalan....
siapakah pembunuh???

0 comments:

Post a Comment