Sunday, July 25, 2010

KISAH CINTA AKU DAN DIA

sewaktu aku berdiri di beranda kelas termenung ke bawah...melihat gelagat pelajar skolah yg berbagai.... 1 suara mengucapkan hye padaku... aku memandang ke kanan.... fulaweyyyyyyyyyy!!! satu awek comel cute miute ade depan aku.... jantung aku berdebar debar ..dia melihat aku tepat ke mata..aku x tengok dia un... sbab aku malu...hehe^_^ malu lar sangat.....dia tanye kat aku... makmal sains mane?? aku x jawab aku senyum sambil menunju ke bawah... dia tersenyum tersipu sipu... sambil merapatkan mukanye ke arah aku... hampir hampir dia cium aku!!! tp dalam mimpi lar dia nak bisik jer... dia cakap bye bye ....dan mulai saat itu aku jatuh cinta padanye.....

lepas aku jatuh cinta kat dia..... maka cerita cinta kami un bermula dengan indahnye.....setiap hari aku tersenyum di beranda kelas memandang dia di bawah membalas senyuman aku.... bagai suci dalam debu, betapa indahnye.... wlu un kami jarang bercakap tp kami menyayangi 1 same lain.... betapa sweetnye aku pada suatu hari aku memberikan gula gula lolipop berbentuk hati.... yg membuatkan dia skali lagi hampir mengkiss aku....ish ish...tp x kesampaian dia hanye bisik terima kasih jer sambil senyum mengatakan so sweet........

hari berganti hari...... kami semakin mengenali..... suatu hari, di waktu petg, kawasan skolah, hujan turun dengan lebatnye.... tiada siapa di sekolah hanya aku.kawan aku, dia dan kawan dia 4 org semuanye... sedang kawan dia dan kawan aku berdating di kantin, aku bermain hujan...hujana yg lebat ue lar aku main,,,, sejuk sangat ari ue... tp aku ... tetap main hujan... dia berdiri di bawah tempat basikal melihat gelagat aku bermain hujan jam menunjukkan hampir pukul 7.... aku memetik bunga lalu memberikan kepadanye dengan menyanyikan sebuah lagu kepadanyer......suasana yg romantik sangat hujan yg turun. langit yang gelap suhu yg sejuk ...membuatkan dia skali lagi seperti ingin mencium aku tp dia membisikkan.... aku syg kau fifi..... miss agi skali peristiwa kiss ini......



satu hari..... aku dan dia bergaduh...... dia merajuk kerana aku suka sangat bersembang berjalan ngan kawan perempuan aku yg lain... dia merajuk... peatng itu di sebuah tempat kami berjumpa.... dia meluahkan perasaan yg dia syg sangat kat aku.... tapi aku suka sangat main main..bukan mainkan dia... aku ni jenis x serius ea.... dia kate dia nak merajuk ngan aku selama 10 hari ... sebelum dia melangkah pergi dia skali lagi merapatkan bibirnye ke arah aku.... kali ni... hampir hampir aku dicium namun dia bissikkan i love u lalu dia pergi... skali lagi peristiwa kiss ni berlaku aku rase cam dimainkan lak..haha namun sewaktu dia melintas jalan sebuah kereta ferrari yg begerak laju terus meluru ke arahnye......aku belari menjerit namanye.....!!!! (nama rahsia) aku belari selaju yg mungkin.... aku x sempat menolak...............ohw tuhan!!! mengapa ini harus berlaku padaku???? ............

aku tesedar dari lamunan..... loceng berbunyi..... kringggggggggggggggg...... aku melihat sekeliling.... cis mimpi jer un!! aku bermimpi di siang hari..... rehat baru saje berlalu..... baru nak feel cinta kasih syg...heyyyyyy... aku tersenyum....aku percaye sesipa yg bace cerita ni dah terkena ngan aku nye mimpi haha.... inilah kate org berangan berpada pada...hehe .... so sorry ea..... haha.......kata aku ade menyebut cinta itu is nothing yg ader hanyalah kasih syg kita yg berkekalan ngan semua org.... bercintalah berpada pada agar tidak menderita......sekian..terima kasih...........^_^ tamat sudah.

3 comments:

best
!!!
novel apewww???

December 5, 2011 at 7:25 AM

fuyoo fifi ! gilerr ar ! sweet cite cinta ni .. tp kn , dr first pekataan 'cium' 2 pon da tau ni mimpi .. hahaha .. smoge berbahagie ngn mimpi indah 2 ! =)

December 23, 2011 at 9:56 AM

hahaha ^_^ terbaiklahh kann

January 6, 2012 at 7:47 AM

Post a Comment