Friday, December 3, 2010

Jangan Menagis Lagi...

      Kenape kau menagis. Sedangkan aku masih di sini di hadapan kau menemani kau. Tapi kau masih menagis lagi. Cukuplah dengan tangisan yang selalu kau lakukan. Simpanlah untuk aku buat kali terakhir nanti...

     Kau... kau perlu tahu segalanya kini , sewaktu kau membace penulisan aku ini. akan ku bongkarkan segala yang ku pendam selama ini. Akan ku luahkan segalanya tapi aku nak kau janji dengan aku jagan kau menagis lagi... kenape kau masih menagis lagi berhenti lah buat sementara... pls..
  

    Aku suka lihat kau gembira. Keriangan di wajah kau buat aku suka dan bertambah ceria. Tiap kali kau tersenyum aku pun akan tersenyum jua. Tetapi  suatu hari nanti kau pasti akan sedih kerana aku akan tinggalkan kau. Aku terpaksa pergi, Maafkanlah aku. Kerana itulah aku suruh kau berhenati nagis..Lagi pun semuanya ditangan yang Maha Kuasa. Aku hanya menurut kehendakNYA. Kau kau taw  x betapa sakitnya hati aku bila aku cakap ngan kau... kau still nagis nagis dan nagis. Kau x reti nak emmbalas percakapan yg aku luahkan. Kau suka diam membisu . Kenapa mata kau masih menagis untukku aku hanya pergi sementara... selamt tinggal !!

  Ucapan selmat tinggal yg terakhir itu betul betul menamatkan riwayat aku... itulah aku  seekor ikan pari yang telah ditangkap dan di bakar. Itulah pengakhiran kehidupan aku di dunia ini. Tapi aku x faham ngan x mengerti manusia yg tga makan aku ni menagis kerana aku kenapa??? perlu ke dia menagis??? dia yang makn aku dia lak yang menagis.. ish ish lepas tu apa yang aku cakap dia x balas lak tu. Diam membisu je... ohw manusia smapai hati kau buat aku camni.... huhu...


sekian terima kasih dr pari yg kena makn td haha ^_^


     

0 comments:

Post a Comment