Monday, January 28, 2013

Maaf, Seterusnya, Sekali Lagi


Maaf, ini bukanlah suatu kisah cinta, sedih pun bukan, gembira pun tidak. Sayang, seribu kali sayang, cerita pun bermula teruskan membaca. Maaf, Seterusnya dan Sekali Lagi... jadi siapa yang tidak berani, tiada kekuatan diri, tolong berhenti jangan diteruskan lagi.

Seterusnya masih lagi di sini, teruskan membaca dan menghayati selagi tidak berhenti teruskan lagi. Teruskan membaca teruskan meneliti, dan kalau nak berhenti tolong sakarang berhenti. Kata kata semakin bermain dan menjadi jadi jangan terhenti di tengah kini, sukar untuk dibaca lagi.

Sekali lagi saya beritahu, tolong berhenti jika tidak kuat diri, masih membaca kata kata yang penuh seni. Cukup sampai di sini, jangan membaca lagi, jangan diteruskan jangan jangan dan jangan.

Maaf, masih terus membaca lagi,  tidak penat ke wahai saudara dan saudari sangat hebat teruskkan lagi, tidak kisah, tidak hairan tidak peduli. Lagi lagi dan lagi, awak hebat masih tidak berhenti. Masih di sini setia menanti, seronok mungkin dipermainkan seperti ini terima kasih teruskan lagi.

Seterusnya, saya dah penat ni, janganlah membaca lagi, penat dan terlalu penat, tersangat penat, mengapa masih diteruskan, kenapa masih membaca, ok mengalah, berhenti di sini, anda hebat kerana terus membaca lagi, walau saya dah memberi erti berhenti, tapi mengapa masih diteruskan lagi.  Stoplah stoplah wahai sayang, wahai kasih, mengapa kau masih begini, berhentilah iye sayang walau sekali.

Sekali lagi, dibaca lagi, penat terlalu penat ni, menulis tanpa henti anda masih membaca lagi, hahahaa, bodohnyalah sudahlah sampai sini, nak habis dah ni. Jangan baca lagi.

Maaf, cukuplah kenapa membaca lagi, penatlahhh sudah sudah sudah!!! habis sampai sini penat ni!!! cukup cukup, sudah sudah sudah, cukup dan sudah.

Seterusnya, kenapa masih membaca lagi, penat memberitahu supaya berhenti, sudah sampai di sini, akhir kata salam sayang, cukup penat ni, awak hebat teruskan lagi, tapi saya lagi hebat bacalah lagi, kalau hebat bacalah sampai habis, hingga akhir nanti akan ada sesuatu untuk dibicarakan lagi..

Sekali lagi memberitahu sudah sampai di sini, ini penghabisan tiada lagi kata kata lepas ini..berhenti di sini.



Maaf, anda mngkkin hebat dan x mengenal erti, faham bahasa pun tak kenal, tidka nampak tanda berhenti di atas, masih teruskan lagi, terima kasih, anda im saya sekarang saya nak suruh anda berhenti, saya sudah penat menulis ni, jadi saya mahu berhenti, terima kasih, sila baca dan bertemu lagi di blog ini, sekian terima kasih sayang semua orang.

seterusnya, sekali lagi... maaf... :P ^_^

seronok??? bacalah lagi lepas ni...

dahlah stop!!! stop...hahahaha
x larat..bangang kau ni..hahaa
k bye,...stop boleh x??? stress aku, asal kau terus baca...

sudahlah.... salam..sayang...


Maaf, Seterusnya, Sekali Lagi....

0 comments:

Post a Comment